همه چیز مثل ، زندگی

خواب مرگم باد اگر دور ازتو خوابم آرزوست *** خون خورم بی چشم مستت گرشرابم آرزوست

همه چیز مثل ، زندگی

خواب مرگم باد اگر دور ازتو خوابم آرزوست *** خون خورم بی چشم مستت گرشرابم آرزوست

ولادت امام رضا (ع) بر شیعیان مبارک

  

اى غریبى که ز جدّ و پدر خویش جدایى

خفته در خاک خراسان، تو غریب الغربایى

چه ثنا گویمت، اى داور هفتاد و دو ملت

که ثنا خوانده خدایت، تو چه محتاج ثنایى

این رواق تو و صحن و حَرَمَت، همچو بهشت است

روضه‎ات، جنت فردوس و مسمّى به رضایى

آه، از آن دم که ز سوز جگر و حال پریشان

ناله‎ات گشت بلند، آه تقى جان به کجایى

اى شه یثرب و بطحا، تو غریبى به خراسان

 سرور جمله غریبان و معین الضّعفایى

اغنیا مکه روند و فقرا سوى تو آیند

جان به قربان تو اى شاه که حج فقرایى

بیا که مظهر آیات کبریا اینجاست

بیا که تربت سلطان دین، رضا اینجاست

بیا که گلبن گلزار موسى جعفر

بیا که میوه بستان مصطفى اینجاست

بیا که خسرو اقلیم طوس، شمس شموس

بیا که وارث دیهیم مرتضا اینجاست

شهنشهى که به چشمان، غبار درگاهش

کنند حُور و ملایک، چو توتیا اینجاست

اگر کلید در رحمت خدا جویى

بیا کلید در رحمت خدا اینجاست

در مدینه علم و کمال و زهد و ادب

در خزینه بخشایش و عطا اینجاست

ز قبله‎گاه سلاطین بخواه حاجت خویش

شهى که حاجت مسکین کند روا اینجاست

قدم ز صدق و ارادت در این حرم بگذار

که مهد عصمت و ناموس کبریا اینجاست

بیا که منبع فیض و عنایت ازلى

بیا که مطلع و الشّمس و والضّحى اینجاست

امام ثامن و ضامن، رضا که بر حرمش

نهاده‎اند شهان، روى إلتجا اینجاست

به خضر کز پى آب بقاست سرگردان

دهید مژده که سرچشمه بقا اینجاست 

 

    دکتر قاسم رسا

نظرات 11 + ارسال نظر
موچه کوچولو جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام کمیسر
ولادت امام رضا بر تو هم مبارک

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ب.ظ

بازم سلام
خوبی؟
درسا چه خبر؟

موچه کوچولو چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ب.ظ

بازم یادم رفت اسم بنویسم ببخشید

سعید پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ق.ظ http://www.arameshtoofaney.blogfa.com/

آنروز که آمدی قیامت کردیم
باشور و شعف تو را زیارت کردیم
دیگر مرو پیشمان بمان آقا جان
ما تازه به روی ماهت عادت کردیم

(آقا رفت دلم گرفت)

محمد زند جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ب.ظ http://ihate-love.tk

من یاور یقین و عدالتم من زندگی ها خواهم ساخت، من خوشی های بسیار خواهم آورد من ملتم را سربلند ساحت زمین خواهم کرد، زیرا شادمانی او شادمانی من است.((کوروش کبیر))
من آپم[

سودا جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام کمیسر جون
خوبی؟چه خبرا؟
مثل همیشه زیبا بود

محمد زند شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ب.ظ http://ihate-love.blogfa.com

دوستی فصل قشنگیست پر از لاله سرخ

دوستی تلفیق شعور من و توست

دوستی رنگ قشنگیست.به رنگ خدا

دوستی حس عجیبیست میان من و تو.........

سعید سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام
خیلی تعجبه که شما این همه مدت مطلب جدید نداشتید... .

باران بهاری پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ق.ظ http://www.darkhasti.com

سلام دوست عزیز
متاسفانه متوجه شدم از درخواستی دلخور شدین...به نیابت از مدیریت محترم عرض میکنم...هیچ کدوم از همکارا و مخصوصا مدیریت ما دوست نداریم دوست عزیزی مثل شما از درخواستی دات کام دلخور باشه....
اگه مسئله ای هست در خدمت هستم...سعی میکنم هر چه زودتر ناراحتی شما رفع بشه

باران بهاری دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ق.ظ http://www.darkhasti.com

سلام
خوشحالم که کوتاهی از تیم درخواستی نبوده

مهزاد سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ب.ظ http://mahzaad.blogfa.com

سلام!
قربونت برم قابلی نداره البته
وای این شکلا چه خوشگله من اینو خیلی دوست دارم آخی این یکی م مثل خودمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد