همه چیز مثل ، زندگی

خواب مرگم باد اگر دور ازتو خوابم آرزوست *** خون خورم بی چشم مستت گرشرابم آرزوست

همه چیز مثل ، زندگی

خواب مرگم باد اگر دور ازتو خوابم آرزوست *** خون خورم بی چشم مستت گرشرابم آرزوست

به تو می اندیشم

 

گاه گاهی که دلم می گیرد

به تو می اندیشم

خوب در یادم هست

چه شبی بود آن شب!

تو همان نوگل دیرینه و من

برگ زردی که فتاده است به خاک

و من اندر عجب این دیدار

که تو بعد از سال ها

هم چنان زیبایی!

کاش می دانستی

که چه کردی با من

در همان لحظه که لبریز ز شوقت بودم

چشم بر گرداندی

و مرا سوزاندی

من سراپا همه چشم

تو دریغ از یک نگاه

دل که سرشار ز عشق ،

چشم من غرق حضور،

دست هایم بی تاب،

در خیالم همه تو!

و تو از سنگ و نگاهت بی رنگ

آن زمان که به تو روی آوردم

خوب می دانستم

که چه در سر داری

لیک و اما که نشد

تا ز تو دل بکنم

بارها می دیدم

بین من و تو فاصله ها بسیار است

بارها می خواندم

که دلت در گرو اغیار است

نپذیرفتم باز

چشم به راهت ماندم

پیش پایت چه حقیر می ماندم

قلب پاکم چون فرش

زیر پایت افتاد

دست هایم در تب عشق تو هر دم جان داد

و تو چون کوه یخی

همه را خشکاندی

پشت پایت چه غریب

اشک هایم می ریخت

تارو پودم همه یکباره گسیخت

من گمان می کردم

دل تو مال من است

چه خیالات خوشی!

ولی افسوس و دریغ!

قاتل جان من است

یاد من باشد اگر باز نگاری دیدم

نکنم هیچ نگاه

نکنم باز خطا

دور دل نیز حصاری بکشم

نغمه ی عشق فراموش کنم

همه را از دل خود می رانم

از همه می گذرم

به جز از عشق تو ای بلبل شیرین سخنم

نظرات 4 + ارسال نظر
دادار چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ب.ظ http://aminsims.blogsky.com/

به به
چه عـــجــب
دل از درس خوندن کندی چسبیدی به نت
خوشحال شدیم
چه خبر؟
به کی میاندیشی هاااااا؟ چشمم روشن

سلام
به همونی که دیگه نیست راستش خیلی دلم براش تنگ شده با اینکه خیلی اذیتم کرد اما هنوز فقط اونو دوست دارم

دادار پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ب.ظ http://aminsims.blogsky.com/

خدا هر چی میخوای بهت بده
دختر به خوبی و وفاداری تو کمه
ایشالا خوشبخت بشی
البته همین الانشم خوشبختی
خوشبخت تر از این بشی

ممنون

مدادرنگی پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ http://manui.blogsky.com/

ســـــــــــــــــــــــلام عزیزم
راستش دو نصف مطالبت رمز داره
و نمیدونم چی بگم ولی درکل خوب میدونم سرشار از احساساتی
برات بهترینا رو ارزو میکنم
شعر پست اخرتم قشنگ بود

سلام
ممنون اومدی
شما هم لینک شدی
رمز اونا رو هم الان برات میزارم

مدادرنگی پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:13 ب.ظ http://manui.blogsky.com/

راستی لینک شدی نفس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد