همه چیز مثل ، زندگی

خواب مرگم باد اگر دور ازتو خوابم آرزوست *** خون خورم بی چشم مستت گرشرابم آرزوست

همه چیز مثل ، زندگی

خواب مرگم باد اگر دور ازتو خوابم آرزوست *** خون خورم بی چشم مستت گرشرابم آرزوست

خداحافظ همین حالا

 

 

 خداحافظ همین حالا ، همین حالا که من تنـــــهام
خداحافظ به شرطی که بفهمی ، تر شده چشمام
خداحافظ کمی غمگیـــن بــه یاد اون همه تردید
بـــــه یاد آسمونی کـــــه منـــو از چشم تو می دید
اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت سـاده است
نه اینکه میشـــه باور کـــرد دوباره آخـــر جاده است
خداحافظ واســـه اینکـــه نبندی دل بـــه رویــاها
بدونــی بی تـــو و بـــا تـــــو همینه رســم این دنیـا
خداحافظ ... خداحافظ ... همین حالا !

**********************************************************
یـادتــه تــو اوج پایـیـز ، آخریـن لحظه ی دیــــدار
خب مواظب خودت باش، دو سه بار،دوباره تکرار
یـــادتــه بــه مـاجــرامون چقــدر نـگا می کـردیـم
تـــا یــــکی دلش بیــــاد و بــگه خب ،خدانــگهدار
تـــو خداحافظی کــردی ،دل من یه کم تکون خورد
بـــعدش اسمتـــو نــوشتـــم رو ساقــه ی سپـــیدار
بــارون گـریــه کـه بــارید از تو ابر غصه هامون
هــر دومـــون سر گــزاشتـیم روی آجــرای دیـوار
یـه بار دیگه می پرسم راس راسی باید جدا شیم؟
یــادتــه اشک تــو افتــاد روی سیــم گرم گیتـــــار؟
مــنم انــگار مثل اشــکت از چشــات افتـــاده بودم
یـه جوری دلت می لـرزید پس دیـگه نکردم اصرار
خیـلی اونــجا مونده بودیم همــه مـا رو دیده بودن
بـدجوری نــگا می کردن مردم کـوچـــــه و بـــازار
نـگــاتـو گرفــتی از من گـــفتی خب کـــاری نداری
من شـــکستم ولی گــــفتم بـــرو بـــه امـــــید دیدار
دو سـه تــا فردا گذشت و من دیـگــه تـو رو ندیدم
شـــنـیدم ولـــی رســیدی بــه یــکی شــبیه دلـــــدار
دل مـن دوبـــاره لــرزید مــــث اون لـــحظه ی آخر
خـاطرت،هر چی کـه گفتى،شد رو رویـــای من آوار
حالا موندم از خدامون چی بخوام،خوشیت یا غصت
همــه گفتن عکــس اونو دیــگه از رو طاغچه بــردار
امـــا من میـــگم خدایـــا،من کـــه کلی غصـــــه دارم
غمای اونـــم بـــگیر و بــــاز بـــه این دیوونـــه بسپار 

********************************************************** 

درون کوچه قلبم،چه غمگینانه می پیچد
صدای تو که می گفتی:به جز تو دل نمی بندم
فریب وعده هایت را ،ندانستم،ولی اکنون
بیاد وعده های تو،میان گریه میخندم
برو دیگر که دل از غم رها کردم
خداحافظ،خداحافظ،که دیگر بر نمی گردم 

تو بودی آسمان من،غمت همسایه قلبم
ولی خورشید چشم تو، به بام دیگری سوزد
قسم بر سوز پنهانم،تو را دیگر نمیخواهم
که از باغ دو چشم تو پرستوی دلم پر زد
برو دیگر که دل از غم رها کردم
خداحافظ،خداحافظ،که دیگر بر نمی گردم 

در آن غمگین غروب سرد،تو از شهرم سفر کردی
نگاهم در افقها ماند و من افسوس می خوردم
شیار گونه هایم را گل اشکم نوازش کرد
و من از تو جدا ماندم،ولی ای کاش میمردم
برو دیگر که دل از غم رها کردم
خداحافظ،خداحافظ،که دیگر بر نمی گردم

نظرات 14 + ارسال نظر
mohsen شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:27 ق.ظ http://poolasan.blogsky.com

آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟

درآمد ماهیانه تا سقف 755,000 تومان در منزل

یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها

با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید

>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://poolasan.blogsky.com

موچه شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ب.ظ

اولین شعرت خیلی قشنگ بود
غمگین بود البته :((

موچه شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ب.ظ

دومی غمگین تره!! :(((

موچه شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ

کمیسر! این سه تا با هم رابطه ندارن؟
سومی هم قشنگه :)

روشنک سابق شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ب.ظ http://shabanehayam.blogfa.com

سلام عزیزم. شعرات قشنگ بود چشمام پر از اشک شد.

امیر شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ب.ظ http://adamian.blogfa.com

سلام دوست گرامی من فیلم کتاب قانون ترا ندیده ام ولی باید بگویم که به سی و هشت کشور دنیا بارها و بارها سفر کرده ام نمیدانم تو از اسلام و قوانین مترقی آن چگونه و چقدر آگاهی اما اینرا میدانم که دشمن دین من و ترا به سختی نشانه رفته و نتیجه اش نگاه تو به دین از دریچه فیلمی است که من نمیدانم منشا آن از کجاست و به چه نیتی ساخته شده و لاجرم راجع به آن نظری نداشته و ندارم چرا که اصولا آنرا ندیده ام اما بسیار مایلم که مبلغی برای دین راستین اسلام به طور اعم و شیعه اثنی اعشری که از دیدگاه من اسلام راستین محمدی تنها و تنها در آن خلاصه میشود باشم. پس تو با نقد حکیمانه ات مرا در این امر یاری کن

دخترک شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ب.ظ http://www.sheytunak68i.blogfa.com

سلام
غمناک اما قشنگ و دلنشین

میلاد یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ق.ظ http://www.2lesag.blogfa.com

سلام توله سگ دوباره راه افتاد[تعجب][زبان]

نیلوفر یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ http://khoneye-dewdrop.blogsky.com/

خداخافظ تو که بی من
بدون هیچ غم و حسرت
از کنار جویبار خاطراتم
به سوی فرد دگر میروی
خداحافظ خداحافظ
شعرات عالی بود دستت درد نکنه

میلاد یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ب.ظ http://www.2lesag.blogfa.com

سلام خوشحال شدم که به وبلاگ توله سگ سر زدید ممنون . وبلاگ آپ شد خوشحال میشم بیای با نظرت ما رو خوشحال کن

میلاد دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ق.ظ http://2lesag.blogfa.com/

سلام خوفی؟ توله سگ آپ شد اگه دوست داشتی بیا نظر یادت نره

ehsas دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ب.ظ http://love-story-e.mihanblog.com/

سلام خیلی زیبا و قشنگ بود..


’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-
. |. . . ..... . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-,
. ’,. . .. . .. .. ... . . .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’
.. ’~-,. . . . . . . . . . . . .. |. |. . . . . . . . . /
. . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’
. . . . . .. . . . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . . . ’-,
. . . . . . . . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’,
. . . . . . . . .. /. . . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
. . . . . . . . .. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’
. . . . . . ... .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’
. . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’
. . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-,
. . . . . . . . . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-,
. . . . . . . . . . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. )
. . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’""
. . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . .. )_,,_
. . . . . . . . . . . . .. |. . . . . . . . . . . . .. }__""~,
. . . . . . .. ,. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~,
. . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-,
. . . . . . . . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),--"

میلاد سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ب.ظ http://2lesag.blogfa.com/

سلام نیلوفر روی صندلی داغ قرار گرفته اگه میشه بیا یه سوال ازش بپرس

فاطمه چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ http://sarahoseyni.blogfa.com

سلام اپم بیا که تو تنهایی این سری داره عیدی میده عجله کن بیا عیدیتو بگیر دیر کنی پشیمون میشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد