همه چیز مثل ، زندگی

خواب مرگم باد اگر دور ازتو خوابم آرزوست *** خون خورم بی چشم مستت گرشرابم آرزوست

همه چیز مثل ، زندگی

خواب مرگم باد اگر دور ازتو خوابم آرزوست *** خون خورم بی چشم مستت گرشرابم آرزوست

بدتر شد

هر چه کردم نشوم از تو جدا، بدتر شد

از دل ما نرود مهر و وفا ، بدتر شد

مثلا خواستم این بار موقر باشم

و به جای تو بگویم که شما ، بدتر شد

این متانت به دل سنگ تو تاثیر نکرد

بلکه برعکس فقط رابطه ها ، بدتر شد

آسمان وقت قرار من و تو ابری بود

تازه با رفتن تو وضع هوا ، بدتر شد

چاره دارو دوا نیست که حال بد من

بی تو با خوردن دارو و دوا ، بدتر شد

روی فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت

آمدم پاک کنم عشق تو را ، بدتر شد 

 

یه وقتایی خیلی دلم میگیره ،آسمون چشمام ابری میشه ، دنیا ، خونه و خلاصه همه جا برام میشه یه زندون ، به دیوارا تکیه میدم و بغض میکنم بیچاره مادرم که پا به پام میاد بعد انگار یه دستی از یه جایی یه هاله غبار رو از ذهنم پاک میکنه یادم میاد چند سال پیش تو یه همچین روزایی یه پرنده برام کنج ذهنم خاطره گذاشته بعد دوباره دلم میگیره که نه میشکنه بعد حوصله هیچیو ندارم میخوام به وسعت آسمون بزرگ شم و به وسعت باد فریاد بزنم اما فقط یه لبخند تلخ بعد آروم میشم نه از درون که این فقط ظاهر منه دوستام منو به عنوان یه آدم شاد میشناسن ولی نمیدنن اونی که گریه میکنه یه درد داره و اونی که میخنده............

نظرات 2 + ارسال نظر
:. Unlimited Success .: دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ب.ظ http://3ecret.blogsky.com

سلام

من وبلاگ شما رو با نام همه چیز مثل ، زندگی لینک کردم ، خوشحال میشم وبلاگ جدید من رو با نام

موفقیت،نامحدود!.. سلامتی،شادی،ثروت

لینک کنی .

آدرس وبلاگم : http://3ecret.blogsky.com

با آپدیت هر ساعته و مطالب مفید و خواندنی ، منتظر حضور شما هستیم

با تشکر ، شهاب

e.kh سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ب.ظ http://love-story-e.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز . ممنون .که لینکم کردی .منم شما رو لینک کردم .خوشحال میشم بازم بیای و نظر بدی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد