همه چیز مثل ، زندگی

خواب مرگم باد اگر دور ازتو خوابم آرزوست *** خون خورم بی چشم مستت گرشرابم آرزوست

همه چیز مثل ، زندگی

خواب مرگم باد اگر دور ازتو خوابم آرزوست *** خون خورم بی چشم مستت گرشرابم آرزوست

بدون شرح

نظرات 5 + ارسال نظر
امیرعلی جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ب.ظ http://d2ws.blogfa.com

باتاخیرچندروزه ماه رمضون مبارک.
راستی ممنون که به وبم سرزدی.وبانظرای زیبات امیدنوشتن دوباره رو به من دادی.یاورهمیشگی نت من.

به به خوش اومدین
بر شما هم مبارک

مهزاد متقی جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:59 ب.ظ http://mahzaad.blogfa.com

سلام خوبی؟ چی کار کردی آخه با وبلاگت؟
می دونی این دفه چندمه می آم نمی تونم نظر بدم با فایرفاکس که می آم کلا هیچ کدوم از لینکات و نمی شه کلیک کرد روش
الان با آی ای IE اومدم که صفحه ت فوق العاده کوچیک شده ولی خب لینکا فعاله نمی دونم چی شده
بگذریم
دانشگاه می بینم ت

سلام خانمی
چشم قفل راست کلیک و کپی پیس رو بر میدارم

امیر علی یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ب.ظ http://d2ws.blogfa.com

ای بابا تورو به خدا این کدای اضافه وبت رو بردار واقعا با هزار مکافات آدم نظر می ده.
راستی اسم جالبیه رومانیا چون خودتم گلی.

چشم
کد پرواز پروانه رو هم برداشتم فک کنم حالا دیگه راحت شدین

موچه کوچولو سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:00 ب.ظ

چه فایده وقتی گوش نمیدی
غصه نخور من گوش دادم
انقده قشنگه این اهنگ داریوش

به به موچه کوچولو چه عجب از این ورا راه گم کردین
آره قشنگه خیلی هم قشنگه
هی جونی کجایی که یادت به خیر

موچه کوچولو چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ

والا من هر چی نگا میکنم خیلی تکون نخوردیا
تو یه سال به این نتیجه رسیدی جوونی گذشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد