همه چیز مثل ، زندگی

خواب مرگم باد اگر دور ازتو خوابم آرزوست *** خون خورم بی چشم مستت گرشرابم آرزوست

همه چیز مثل ، زندگی

خواب مرگم باد اگر دور ازتو خوابم آرزوست *** خون خورم بی چشم مستت گرشرابم آرزوست

جواب جالب

دختر جوانی از مکزیک برای یک ماموریت اداری چند ماهه به آرژانتین منتقل شد پس از دو ماه نامه ای از نامزد مکزیکی خود دریافت میکند به این مضمون: 


http://images.findicons.com/files/icons/77/icandy_junior_toolbar/128/email_envelope.png

 

 لورای عزیز متاسفانه دیگر نمی توانم به این رابطه از راه دور ادامه بدهم و باید بگویم که در این مدت ده بار به تو خیانت کردم و میدانم که نه تو و نه من شایسته این وضع نیستیم من را ببخش و عکسی را که برای تو فرستاده ام برای من پس بفرست. با عشق روبرت.
دختر جوان رنجیده خاطر از رفتار مرد از همه همکاران خود و دوستانش میخواهد که عکسی از نامزد/ برادر/ پسر عمو/پسردایی... خودشان به او قرض بدهند و همه ی آن عکس ها را که کلی بودند با عکس روبرت نامزد بی وفایش را در یک پاکت گذاشته و همراه با یاد داشتی برایش پست میکند به این مضمون: روبرت عزیز مرا ببخش چون هر چه فکر کردم قیافه تو را به یاد نیاوردم لطفا عکس خودت را از میان عکس های توی پاکت جدا کن و بقیه را به من برگردان.

نظرات 1 + ارسال نظر
زمرد پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:59 ب.ظ http://silent-emerald.blogfa.com/

چقدر احساسی

یاد من کردی ولی روزی که دیگر دیر بود
مهربان گشتی ولی مهر تو بی تاثیر بود
آمدی اما جوانی رفته بود از دست من
عمرم آخر شد ز بس در این سفر تاخیر بود

ممنون عزیزم
وب شما هم زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد