همه چیز مثل ، زندگی

خواب مرگم باد اگر دور ازتو خوابم آرزوست *** خون خورم بی چشم مستت گرشرابم آرزوست

همه چیز مثل ، زندگی

خواب مرگم باد اگر دور ازتو خوابم آرزوست *** خون خورم بی چشم مستت گرشرابم آرزوست

عاشقان عید ولایت و امامت برشما مبارک

 

از غدیر خم ندای روح‎پرور بشنویدنغمه «من کنت مولی» از پیمبر بشنوید
گرچه در روز الست این نغمه را بشنیده‎اندگوش جان باید گشودن تا مکرر بشنوید
روی گل‎فرش زمین این آسمانی نغمه را از لب لعل نبی از قول داور بشنوید
از جهاز اشتران چون منبری آراستند حکم یزدان را به خلق از عرش منبر بشنوید
رو سوی امت نمود آن مصطفای کردگارکای جماعت جمله از مولا و چاکر بشنوید
در غدیر خم شدم مامور از سوی خدا تا به حق، حق را رسانم بار دیگر بشنوید
می‎کنم امروز حجت بر خداجویان تمامنشنوید امروز اگر، فردای محشر بشنوید
من به هر نفسی که اولایم علی اولی بودرستگارید، از دل و جان گفته‎ام گر بشنوید
همرهان کردند بیعت با علی در آن کویرذکر بخٍ بخٍ ای مولی، مکرر بشنوید
شام عید است و جلال این خجسته عید رااز زبان اطهر فتاح خیبر بشنوید
شد سوال از او چه روزی خوش‎ترین روز تو بود پاسخش را با شعف ای اهل محضر بشنوید
گفت: روی دست پیغمبر به صحرای غدیربهترین روزم بُد، ار دارید باور بشنوید
باز پرسیدند از او از سختی ایام عمرمی‎زند گفتار او بر قلب نشتر بشنوید
گفت: آن روزی که سیلی بر رخ زهرا زدندرنج و اندوه من از دیوار و از در بشنوید
موسم عید است «ثابت» وقت آن آمد که باز از غدیر خم ندای روح‎پرور بشنوید

 

"قاسم استادی "ثابت
نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ق.ظ http://kochedeltangi.blogsky.com

سلام
عید شما هم مبارک
مطالبت خیلی زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد