همه چیز مثل ، زندگی

خواب مرگم باد اگر دور ازتو خوابم آرزوست *** خون خورم بی چشم مستت گرشرابم آرزوست

همه چیز مثل ، زندگی

خواب مرگم باد اگر دور ازتو خوابم آرزوست *** خون خورم بی چشم مستت گرشرابم آرزوست

برای گفتن من شعر هم به گل مانده

 

برای گفتن من شعر هم به گل مانده

نمانده عمری و دگر صدها سخن به دل مانده

صدا که مرهم فریاد بود زخم را

به پیش زخم عظیم دلم خجل مانده

از دست عزیزان چه بگویم گله ای نیست

گر هم گله ای هست دگر حوصله ای نیست

سرگرم به خود زخم زدن در همه عمرم

هر لحظه جز این دست مرا مشغله ای نیست

دیری است که از خانه خرابان جهانم

بر سقف فرو ریخته ام چلچله ای نیست

در حسرت دیدار تو آواره ترینم

هر چند که تا منزل تو فاصله ای نیست

روبروی تو کیم من ؟ یه اسیر سرسپرده

چهره ی تکیده ای که تو غبار آینه مرده

من برای تو چی هستم ؟ کوه تنهای تحمل

بین ما پل عذابه منه خسته پایه ی پل

ای که نزدیکی مثل من به من اما خیلی دوری

خوب نگام کن تا ببینی چهره درد و صبوری

کاشکی میشد تا بدونی من برای تو چی هستم

از تو بیش از همه دنیا از خودم بیش از تو خستم

ببین که خستم تنها غروره عصای دستم

از عذاب با تو بودن در سکوت خود خرابم

نه صبورم و نه عاشق من تجسم عذابم

تو سراپا بی خیالی من همه تحمل درد

تو نفهمیدی چه دردی زانوی خستمو تا کرد

زیر بار با تو بودن یه ستون نیمه جونم

اینکه اسمش زندگی نیست جون به لبهام میرسونم

هیچی جز شعر شکستن قصه ی فردای من نیست

این ترانه ی زواله این صدا صدای من نیست

ببین که خستم تنها غروره عصای دستم

نظرات 3 + ارسال نظر
موچه کوچولو چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:20 ب.ظ

شعر قشنگیه
در حسرت دیدار تو آواره ترینم
هر چند که تا منزل تو فاصله ای نیست

کلا داریوش شعراش قشنگه

vo0ro0jak چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ب.ظ http://vo0ro0jak66.blogsky.com

salam.merc ke o0madi.vali khersa tanha aro0sakayi hastan ke do0sesho0n daram

سلام بر وروجک بانو
خوش اومدی صفا آوردی
منم خرس عروسکی دوس دارم خیلی اما نه این نوعش

مهدی یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:55 ب.ظ http://mhdighasemi.blogfa.com

من از بیوگرافیت خوشم اومده و لینکت میکنم که هرکس به وبلاگم سر میزنه پیشه توم بیاد اگه خاستی توم منو لینک کن خوشحال شدم که وبلاگتو دیدم خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد