همه چیز مثل ، زندگی

خواب مرگم باد اگر دور ازتو خوابم آرزوست *** خون خورم بی چشم مستت گرشرابم آرزوست

همه چیز مثل ، زندگی

خواب مرگم باد اگر دور ازتو خوابم آرزوست *** خون خورم بی چشم مستت گرشرابم آرزوست

اگه همصدام بودی

 

 

اگه همصدام بودی

اگه همصدام بودی

هیشکی حریفم نمیشد

کوه اگه رو شونه هام بود

کمرم خم نمیشد

 تو اگه خواسته بودی آخ

تو اگه خواسته بودی تو اگه مونده بودی

موندنی ترین بودم عمر صدام کم نمیشد

اگه همصدام بودی اگه همصدام بودی

هیشکی حریفم نمیشد

کوه اگه رو شونه هام بود کمرم خم نمیشد

اگه زخمی میشدم به دست تو مرحم بود

زخم قیمتی من محتاج مرحم نمیشد

اگه بارون عزیز با تو بودن می گرفت

گل سرخ قصه مون تشنه ی شبنم نمیشد

تو اگه خواسته بودی آخ

تو اگه خواسته بودی تو اگه مونده بودی

موندنی ترین بودم عمر صدام کم نمیشد

 

******************************************* 

چشم من بیا منو یاری بکن گونه هام خشکیده شد کاری بکن
غیر گریه مگه کاری میشه کرد کاری از ما نمیاد زاری بکن
اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد تا قیامت دل من گریه میخواد
هر چی دریا رو زمین داره خدا با تمام ابرای آسمونا
کاشکی میداد همه رو به چشم من تا چشمام به حال من گریه کنن
اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد تا قیامت دل من گریه میخواد
قصه ی گذشته های خوب من خیلی زود مثل یه خواب تموم شدن
حالا باید سر رو زانو بزارم تا قیامت اشک حسرت ببارم
دل هیشکی مثل من غم نداره مثل من غربت و ماتم نداره
حالا که گریه دوای دردمه چرا چشمم اشکشو کم میاره
اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد تا قیامت دل من گریه میخواد
خورشید روشن ما رو دزدیدن زیر اون ابرای سنگی کشیدن
همه جا رنگ سیاه ماتمه فرصت موندنمون خیلی کمه
اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد تا قیامت دل من گریه میخواد
سرنوشت چشماش کور نمیبینه زخم خنجرش میمونه رو سینه
لب بسته سینه ی غرق به خون قصه ی موندن آدم همینه
اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد تا قیامت دل من گریه میخواد

نظرات 7 + ارسال نظر
lilac پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام عزیزم
شعرای قشنگی نوشتی...!
خیلی وقت بود میخواستم یه سرس بیام اینجا ولی وقت نمیکردم.شرمنده..!!

e.kh پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ق.ظ http://love-story-e.mihanblog.com/

سلام عزیزم خیلی زیبا وقشنگ بود..


روزها می گذرند ساعتها لحظه ها اما بدون حضور تو



با یادت در کوچه باغهای تنهاییم نفس می کشم



روزها می گذرند و تو نگاه سردت را به من هدیه می کنی



ای کاش چشمانت هیچ گاه نگفته بود قصه دوست داشتن را



روزها می گذرند بدون حضور تو



آخر ای رویای هر شب من کی می آیی ؟؟؟؟؟؟



چقدر در بهار شکفتن دوباره منتظرت بمانم



خسته ام با یاد نگاهای همیشه منتظر با نگاهایت پاسخم را بگو



هر وقت دلتنگ می شویم به آینه ی گوشه ی اتاق نگاه می کنم



نمی دانم چرا رنگ چشمانمان همرنگ هم بود



تو گفتی دلهایمان هم رنگ چشمانمان است



آری تنها یادگار زندگیمان رنگ چشمانم بود



اما تو بگو حالا چرا دلهایمان یکی نیست



ای کاش چشمانمان همرنگ هم نبود



بیا که دیریست دلتنگم بیا نگاهای غریبم را پاسخ بگوی

e.kh پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ

♥........................♥

_______ (¯`:´¯)
_____ (¯ `·✦.·´¯)
_____ (_.·´/|\`·._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `·.✦.·´¯)
(¯ `·İ✦.·´¯)¶__(_.·´/|\`·._)
(_.·´/|\`·._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶________¶
__________¶
__________¶
__________¶
__________¶
__________¶
__________¶
__________¶
__________¶

♥........................♥

نیلوفر پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ http://khoneye-dewdrop.blogsky.com/

تو اگر تنهایی
من اگر تنهایم
اشک ها هستند
تو اگر غمگینی
من اگر غمگینم
داستان ها هستند
___@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____

موچه پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ب.ظ

اولی خیلی قشنگ بود
جدا قشنگ بود
تو اگه خواسته بودی...

دومی معرکه هست
داریوش... قطعا گوش دادی و لذت بردی از این آهنگش
خیلی قشنگه
خیلی غمناک

منشور اطلاعات پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ب.ظ http://manshooor.persianblog.ir/

زیباست
اگه همصدام بودی

اگه همصدام بودی

هیشکی حریفم نمیشد

کوه اگه رو شونه هام بود

کمرم خم نمیشد

تو اگه خواسته بودی آخ

تو اگه خواسته بودی تو اگه مونده بودی

موندنی ترین بودم عمر صدام کم نمیشد

اگه همصدام بودی اگه همصدام بودی

هیشکی حریفم نمیشد

کوه اگه رو شونه هام بود کمرم خم نمیشد

اگه زخمی میشدم به دست تو مرحم بود

زخم قیمتی من محتاج مرحم نمیشد

اگه بارون عزیز با تو بودن می رفت

گل سرخ قصه مون تشنه ی شبنم نمیشد

تو اگه خواسته بودی آخ

تو اگه خواسته بودی تو اگه مونده بودی

موندنی ترین بودم عمر صدام کم نمیشد



موچه پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ب.ظ

"هستی ما به ناپایداری ابرهای پاییز تماشای تولد و مرگ موجودات همچون نظاره شعله‌‌های آتش یک عمر مانند جرقه رعدی در آسمان چون سیلابی پر شتاب و روان از سراشیبی کوهی"
گواتما بودا

گرچه به بودا اصلا کاری ندارم ولی این حرفش قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد