همه چیز مثل ، زندگی

خواب مرگم باد اگر دور ازتو خوابم آرزوست *** خون خورم بی چشم مستت گرشرابم آرزوست

همه چیز مثل ، زندگی

خواب مرگم باد اگر دور ازتو خوابم آرزوست *** خون خورم بی چشم مستت گرشرابم آرزوست

بابا طاهر

 

مو احوالم خرابه گر تو جویی 

جگر بندم کبابه گر تو جویی  

ته که رفتی و یار نو گرفتی 
قیامت هم حسابه گر تو جویی 
زخور این چهره‌ات افروته‌تر بی 
تیر عشقت بجانم روته‌تر بی  
مرا اختر بود خال سیاهت 
ز مو یارا که اختر سوته‌تر بی  
مرا دیوانه و شیدا ته دیری 
مرا سرگشته و رسوا ته دیری
 نمیدونم دلم دارد کجا جای 
همیدونم که دردی جا ته دیری  
زدست عشق هر شو حالم این بی 
سریرم خشت و بالینم زمین بی  
خوشم این بی که موته دوست دیرم 
هر آن ته دوست داره حالش این بی  
عزیزون از غم و درد جدایی
 به چشمونم نمانده روشنایی
 گرفتارم بدام غربت و درد 
نه یار و همدمی نه آشنایی  
ته که خورشید اوج دلربایی 
چنین بیرحم و سنگین دل چرایی  
به اول آنهمه مهر و محبت 
به آخر راه و رسم بی وفایی
نظرات 4 + ارسال نظر
منشور اطلاعات پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:48 ب.ظ http://manshooor.persianblog.ir/

آهنگ خوش سه تار تقدیم تو باد ..... آرایش گلهای بهار تقدیم تو باد



گویند که عشق هدیه پاک خداست ..... این هدیه هزار بار تقدیم تو باد

[ بدون نام ] جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ

موفق باشی / ممنون از حضورتون /


تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ، تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ، تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم ، تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست

منشور اطلاعات جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ب.ظ http://manshooor.persianblog.ir/

---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(●)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(●)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$



سودا سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:07 ب.ظ http://buteaful.persianblog.ir

سلام دوست عزیز . مطالبت خیلی قشنگه.
من یه وبلاگ دیگه هم باز کردم
حتما بیا
نظر یادت نره
و حتما توی نظراتت بنویس که کدوم وبلاگم قشنگتره
منتظرم
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد