همه چیز مثل ، زندگی

خواب مرگم باد اگر دور ازتو خوابم آرزوست *** خون خورم بی چشم مستت گرشرابم آرزوست

همه چیز مثل ، زندگی

خواب مرگم باد اگر دور ازتو خوابم آرزوست *** خون خورم بی چشم مستت گرشرابم آرزوست

دلم می گیرد

 

گاه گاهی که دلم می گیرد
به تو می اندیشم
خوب در یادم هست
چه شبی بود آن شب!
تو همان نوگل دیرینه و من
برگ زردی که فتاده است به خاک
و من اندر عجب این دیدار
که تو بعد از سال ها
هم چنان زیبایی!
کاش می دانستی
که چه کردی با من
در همان لحظه که لبریز ز شوقت بودم
چشم بر گرداندی
و مرا سوزاندی
من سراپا همه چشم
تو دریغ از یک نگاه
دل که سرشار ز عشق ،
چشم من غرق حضور،
دست هایم بی تاب،
در خیالم همه تو!
و تو از سنگ و نگاهت بی رنگ
آن زمان که به تو روی آوردم
خوب می دانستم
که چه در سر داری
لیک و اما که نشد
تا ز تو دل بکنم
بارها می دیدم
بین من و تو فاصله ها بسیار است
بارها می خواندم
که دلت در گرو اغیار است
نپذیرفتم باز
چشم به راهت ماندم
پیش پایت چه حقیر می ماندم
قلب پاکم چون فرش
زیر پایت افتاد
دست هایم در تب عشق تو هر دم جان داد
و تو چون کوه یخی
همه را خشکاندی
پشت پایت چه غریب
اشک هایم می ریخت
تارو پودم همه یکباره گسیخت
من گمان می کردم
دل تو مال من است
چه خیالات خوشی!
ولی افسوس و دریغ!
قاتل جان من است
یاد من باشد اگر باز نگاری دیدم
نکنم هیچ نگاه
نکنم باز خطا
دور دل نیز حصاری بکشم
نغمه ی عشق فراموش کنم
همه را از دل خود می رانم
از همه می گذرم
به جز از عشق تو ای بلبل شیرین سخنم!

نظرات 4 + ارسال نظر
مهزاد پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ب.ظ http://mahzaad.blogfa.com

سلام
وقتی یه نظر جدید برام می آد فقط به تو فکر می کنم از بس با معرفتی!!!
منم بوس .....

مهزاد پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ http://mahzaad.blogfa.com

راستی نبینم دلت بگیره ها ....

علی اکبر لطفی پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.lotfi61.persianblog.ir

سلام دوست عزیز
این پست هم زیبا بود
لینک شما هم جبران شد
در پناه حق

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:03 ب.ظ http://psezar.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
لطف کن من رو با اسم
امروز نخستین روز اینده توست
لینک کن و بعد بهم خبر بده تا من هم شما رو لینک کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد