همه چیز مثل ، زندگی

خواب مرگم باد اگر دور ازتو خوابم آرزوست *** خون خورم بی چشم مستت گرشرابم آرزوست

همه چیز مثل ، زندگی

خواب مرگم باد اگر دور ازتو خوابم آرزوست *** خون خورم بی چشم مستت گرشرابم آرزوست

تو را گم میکنم

 

تو را گم می کنم هر روز و پیدا می کنم هر شب
بدین سان خواب ها را با تو زیبا می کنم هر شب
تبی این کاه را چون کوه سنگین می کند آنگاه
چه آتشها که در این کوه برپا می کنم هر شب
تماشاییست پیچ و تاب آتش آخ خوشا بر من
که پیچ و تاب آتش را تماشا می کنم هر شب
مرا یک شب تحمل کن که تا باور کنی جانا
چگونه با جنون خود مدارا می کنم هر شب
تمام سایه ها را می کشم در روزن مهتاب
حضورم را ز چشم شهر حاشا می کنم هر شب
دلم فریاد می خواهد ولی در گوشه ای تنها
که بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب
کجا دنبال مفهومی برای عشق می گردی
که من این واژه را تا صبح معنا می کنم هر شب
تو را گم می کنم هر روز و پیدا می کنم هر شب
بدین سان خواب ها را با تو زیبا می کنم هر شب
مرا یک شب تحمل کن که تا باور کنی جانا
چگونه با جنون خود مدارا می کنم هر شب
تمام سایه ها را می کشم در روزن مهتاب
حضورم را ز چشم شهر حاشا می کنم هر شب
دلم فریاد می خواهد ولی در گوشه ای تنها
که بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب
کجا دنبال مفهومی برای عشق می گردی
که من این واژه را تا صبح معنا می کنم هر شب
تو را گم می کنم هر روز و پیدا می کنم هر شب
بدین سان خواب ها را با تو زیبا می کنم هر شب

نظرات 6 + ارسال نظر
لعیا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.clickshomar.ir

سلام
دوست عزیزم
خیلی سایت توپی داری[دست]
من یک سایت لینک دایرکتوری و تبادل لینک اتوماتیک رایگان دارم[عینک][قلب]
لطفا بیا در این سایت با هم تبادل لینک کنیم
هم کمک می کنه که آمار گوگلت بره بالاتر و هم کلی مزیت دیگه
منتظرتم

با تشکر
لعیا
لطفا بیا مرسی
[گل]

لعیا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.clickshomar.ir

سلام
دوست عزیزم
خیلی سایت توپی داری[دست]
من یک سایت لینک دایرکتوری و تبادل لینک اتوماتیک رایگان دارم[عینک][قلب]
لطفا بیا در این سایت با هم تبادل لینک کنیم
هم کمک می کنه که آمار گوگلت بره بالاتر و هم کلی مزیت دیگه
منتظرتم

با تشکر
لعیا
لطفا بیا مرسی
[گل]

فریبا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ب.ظ http://www.24saate.com

سلام دوست گلم
من مدیر سایت 24ساعته هستم
خیلی از وبلاگت خوشم اومد
اگه دوست داری می تونی توی سایت ما اگهی بذاری تا هم رتبه گوگلت بره بالا و هم آمارت بالا بره.رنک ما در گوگل 4است.
آگهی هم کاملا مجانیه عزیزم
منتظرتم
بهم ایمیل بزن بعد که آگهی گذاشتی راجع به خودتم بگو
Info@24saate.com[گل][چشمک][قلب]

لعیا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ http://www.clickshomar.ir

سلام
دوست عزیزم
خیلی سایت توپی داری[دست]
من یک سایت لینک دایرکتوری و تبادل لینک اتوماتیک رایگان دارم[عینک][قلب]
لطفا بیا در این سایت با هم تبادل لینک کنیم
هم کمک می کنه که آمار گوگلت بره بالاتر و هم کلی مزیت دیگه
منتظرتم

با تشکر
لعیا
لطفا بیا مرسی
[گل]

لادن پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.kabootarvar.mihanblog.com

سلام خوبی؟ وب تو هم خیلی زیباست
اگه میشه بگو با چه نامی لینکت کنم؟؟؟؟؟؟؟

مهزاد پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ب.ظ http://mahzaad.blogfa.com

سلام دوباره ...
فکر کنم چن بار دیگه بیام خودت پرتم کنی بیرون ...
شعر و خیلی دوس داشتم از خودت بود؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد